Waarom gaat port fording fout?

Ik ben van plan een Minecraft server te maken op een oudere computer met 2GB aan RAM, ik wil graag port forwarden op het ip van mijn sitecom router maar ik kan dit niet doen na het invullen van mijn ip van whatsmyip.org
Zegt ie dat dit niet kan het ip bestaat niet zegt ie en dat mijn LAn verbinding 192.168.... Is als ik dat in vul zegt ie dat ik het Lan niet kan invoeren na het proberen met mijn ip
In de server.properteris voor mijn Minecraft server en het wat veranderen van 25565 naar 2364 etc.... Maar steeds zegt hij dat er al een server op dat op draait, maar de oude servers van mij heb ik verwijderd en de computer opnieuw opgestart niks werkt...
Weet iemand hoe dit optelossen is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

probeer dan het vernieuwen van uw ip-adres. Ga naar Start> Uitvoeren typ starten in cmd en op te brengen de opdrachtprompt. type in ipconfig / renew. Ga naar Configuratiescherm> Netwerkverbindingen beheren en klik met de rechtermuisknop op uw netwerkadapter. kies eigenschappen en dan in het vak te markeren TCP / IP-protocol. en vervolgens klikt u op de eigenschappen doos. Zorg ervoor dat uw adapter is ingesteld om automatisch een IP-adres en dat DNS is ingesteld op auto er ook taxivervoer. Indien ok, koppelt u de modem voor 30 seconden en start de computer opnieuw.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben het niet eens met het antwoord..
Juist zou ik voor een vast IP gaan in de instellingen zodat de regel die opgesteld wordt in de router voor de portforwarding elke keer voor het juiste IP en dus PC is.
hier is wat je doet:

check je .conf file van je minecraft folder, dit is wat belangrijk is:

serverip=
server-port=25565

dus een minecraft verbinding die bij jou binnen komt wordt automatisch naar jou computer verstuurd die die minecraft server draait.

ga naar je router en zoek je computer die minecraft draait op en ga naar de configuratie van deze, dit is verschillend per router, wees er zeker van dat deze een statische IP heeft, dus altijd het zelfde lokale IP.

dan ga je port forwarden. (TCP 25565)

connecten met je IP (niet lokaal)

mocht dat niet lukken probeer dat te port forwarden met (TCP 25564-25566)