Hoe maak je een clan?

Ik ben van plan om een clan te starten.
Maar ik heb een paar vragen.

- Wat is een goeie website voor een clansite te maken?
- Hoe verzin je een goeie pakkende clannaam?
- Hoe verzin je een goeie clan logo?
- Hoeveel clan leden zijn er nodig?

Al vast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor wat maak je een clan?
- call of duty
- internet game?
Of iets anders
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sinds wanneer zijn call of duty-spellen geen internetgames meer?

Antwoorden (2)

Q:wat is een goede website voor een clansite te maken
A:dat ligt er aan hoe proffesioneel je het wilt maken als je een site wilt als www.clannaam.sitewaarjehetgemaakthebt.nl dan kan je dat doen bij bijvoorbeeld WIX , daar kan je trouwens ook .nl namen kopen zodat het jouwnaam.nl word.

Q:hoe verzin ik een goede naam?
A: je kan voor een clan naam iets pakken wat bij het spel past dan moet je nog overwegen wil je iets grappigs? een serieuze naam?

Q:hoe verzin je een goed clan logo
A: dit hangt weer samen met de clan naam je kan bijvoorbeeld iets op de achtergrond zetten en dan als je clan bijvoorbeeld uit 2 woorden bestaat, dan pak je de eerste letter van elk woord en die zet je er voor , dan kan je ook nog daar onder een pakkende slogan of slagzin zetten.

Q:hoeveel clan leden zijn er nodig
A: hoe bedoel je deze vraag?

mvg. justin ik hoop je geholpen te hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel hoeveel leden normaal is voor een clan.
Dus niet 16 leden ofzo... want dat is denk ik erg veel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf een "guild" met 27 mensen maar ik denk dat een lid of 8 a 10 wel redelijk is
Een clan is vaak een groep mensen (meer dan 2) die aan elkaar verwant zijn. Afhankelijk van welk verwant je je leden wil, kun je je strategie voor het werven van leden aanpassen. Hiermee ook je naam en logo. Een site zou je zelf kunnen maken ;)