Wat moet ik doen als mijn andere kleine SAMSUNG laptop niet opgestart krijg?

1. na 5 minuten, nadat er een knipperend streepje brand, staat er "operating system not found" ofso en ik heb al alle F-knoppen geprobeerd en in me laptop kan er geen cd in.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je windows installatie is beschadigd, probeer eerst eens of je in de bios je HD kan zien, daarna een externe dvd aansluiten en via deze windows opnieuw installeren
Ik had t zelfde hier en t werkte perfect na een nieuwe installatie
Werkt natuurlijk ook via een usb stick, waarop windows automatisch van opstart, maar die moet je wel maken, met externe dvd is t een stuk makkelijker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

harde schijf stuk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens windows opnieuw te installeren vanaf een usb stick. Werkt dat niet? Grote kans dat je HDD kapot is ja...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarschijndelijk hdd kapot.