Hallo, mijn netwerkverbindingsingnaal is zeer goed, maar heel vaak heb ik dan geen verbinding wat betreft de mail of bv met Marktplaats?.

De laatste dagen is het ronduit bar. Mijn provider is KP
Ik gebruik meestal een laptop van Medion.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Hallo Render,
Internet je toevallig op de drukste momenten?
de drukste momenten zijn ma tm vrijdag van 19 tot 21 en zaterdag van 17 tot 21 en zondag de hele dag.
Op dit soort momenten kunnen de internetproviders je snelheid knijpen, waardoor je een lage snelheid hebt dan normaal.
Ook afhankelijk hoeveel buren van jou ook KPN hebben en als ze allemaal tegelijkertijd op internet zitten, kan dat ook jouw internetsnelheid naar beneden halen.
Daarnaast is het ook zo, dat drukke internetwebsites zoals marktplaats druk bezocht zijn en de server erg traag kan reageren.
alles bij elkaar kun je vaak geen verbinding hebben.

wat je zou kunnen proberen, is internetten met een andere laptop, telefoon of computeren om uit te sluiten of het niet aan je eigen laptop ligt.

Als het niet aan je eigen laptop ligt en de problemen zich blijven voordoen, moet je contact opnemen met KPN zodat ze het kunnen oplossen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt me logisch, maar schiet er dus niet zo veel mee op en zal toch contact moeten opnemen met KPN

Andere antwoorden (1)

heb zelf ook Kpn niks aan te doen soms helpt router resetten