3 computers zijn ineens kapot hoe kan dit?

Ik heb 3 computers en ze kunnen allemaal windows7 niet meer vinden heel raar er staat gewoon een virusscanner op en ik skype er alleen maar mee wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Of een stukje malware dat zich via het netwerk naar de 3 verschillende computers heeft verspreid?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien is er kortsluiting ontstaan tijdens onweer en is daardoor een tijdelijke voltafwijking geweest. Misschien is de reparateur een goed idee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of het kon zijn dat die windwos 7 niet goed was dat die ilegaal was of zo