Waardoor blijven You tube filmpjes soms hangen?

De laatste tijd komt het nogal eens voor dat een muziek-clip blijft hangen. Dat had ik eerst nooit. Ik heb 25 mb internetsnelheid. You tube werkte altijd goed. Het is echt alleen de laatste tijd het geval. Ik heb UPC.

Toegevoegd na 32 minuten:
Het filmpje op Youtube start wel maar na een tijdje begint het ineens opnieuw. En sinds vandaag lukt het ook niet om een programma gemist te bekijken op mijn laptop. De laptop is gekocht in 2009. Surfen op internet gaat wel gewoon goed.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Met welke internetbrowser kijk jij ?
Bij mij werkt internet Explorer beter bij film en geluid
dan Google Chrome
Maar ze zeggen dat op het ogenblik internet Explorer
gehackt is en dat je op dit moment beter een andere
browser kunt gebruiken
Groetjes : Jan v d Aa