welke games kan je draaien met deze videokaart?

dit is mijn videokaart: ATI Radeon HD 4300/4500 series

welke games kan je hier mee spelen? kan deze videokaart Battlefield 3 ook aan? erg bedankt voor de hulp!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hij kan battlefield wel draaien maar je zult er nooit lekker op spelen. Met deze videokaart kun je minder zware games spelen zoals league of legends, world of warcraft, borderlands en nog veel meer games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke heel erg bedankt voor het antwoord! kan er ook team fortress 2 op?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, ik neem wel aan dat je gewoon een redelijke cpu en wat ram hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja ik heb een intel pentium 4 3.10 Ghz en 2gb ram
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik raad aan om wat meer ram te halen, games zoals bf3 hebben wel meer nodig, maar denk dat TF2 wel te doen moet zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik had net gekeken hoeveel ram TF2 nodig heeft het is maar 512 mb
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet niet welke soort ddr ram ik heb weet jij mischien hoe ik dat moet zien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
windows knopje + R > dxdiag > moederbord type, hieraan kan ik wel zien welke type ram je hebt, maar ik denk dat jij DDR2 hebt gezien je processor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er staat bus type GDDR 3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan je de naam van de moederbord eens geven ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja het moederbord heet: ASRock 775VM800
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
GDDR is van je videokaart, Het is zelfs DDR, dus geen ddr2 of 3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe bedoel je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik in mijn bios kijk staat er 1gb ddr 33
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je niet DDR 333. Dat is dus DDR 1 op 333Mhz. (DDR 1 wordt als DDR aangegeven, net zoals je robocop 1 robocop heet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt!!!