hoeduur kost het als je moederboard van je pc stuk is?

Mijn moederboard is stuk, nu vraagt mijn monteur 135 euro. Is dit redelijk?

Toegevoegd na 5 uur:
Het is btw een packard bell computer gewoon een normale pc

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Een modern moederbord (dat dus nog niet in prijs is gezakt) kan best zoveel kosten en dan is het eigenlijk nog een erg goede prijs als de monteur het er ook nog zelf gaan instoppen.

De vraag is natuurlijk welk moederbord? Zonder enig idee over wat voor pc het gaat is het erg moeilijk om met zekerheid te kunnen zeggen of je nu net teveel zou betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Afhankelijk van wat voor PC het is, is het redelijk. Als het een laptop is, is het zelfs aan de lage kant. Voor een gewone PC is het wel redelijk prijzig.