Ik probeer een bedrijfspagina aan te maken voor het bedrijf waar ik werk. Volgens Google + klopt mijn naam niet. Hoe kan ik een pagina maken?

Volgens Google plus klopt mijn naam niet conform het namen beleid. Terwijl ik ze in mijn bezwaar links stuur van andere social media pagina's met dezelfde naam. Mijn bezwaar word steeds afgekeurd.
Ik wil een google plus pagina op de bedrijfsnaam. Hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is die naam dan?

Antwoorden (1)

ik zou google een email sturen of ff bellen vaak maken ze uitzonderingen