Hoe krijg ik mijn toetsenbord van mijn ipad weer laag?

Het toetsenbord is boven op het scherm zichtbaar, en ik kan dus ook niet zien wat ik typ. Heel lastig!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.1K

Het beste antwoord

ik ga je gewoon proberen te helpen ik ga er vanuit dat je toetsenbord in het midden van het scherm blijft haken
als je een paar seconde op de knop waarmee je het toetsenbord omlaag doet drukt krijg je te zien wat je bij mij op de foto ziet druk nu op de in basis knop