ipod aangeschaft

en wil er muziek opzetten dit kan alleen via itunes maar dan is de harde schijf van de laptop vol heeft iemand een tip

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet zeker of je dit bedoeld, maar ik heb alles op een externe harde schijf geinstalleerd.

Itunes zelf en alle nummers die ik naar Itunes importeer staan daar ook op. Itunes doet het dus alleen als ik mijn externe harde schijf heb aangesloten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

computer helemaal resetten
dan is het net zoals je hem in de winkel heb gekocht (computer)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja...ik denk niet dat de vraagsteller alles kwijt wil. Dan maak je wel ruimte, maar op de verkeerde manier.