Als ik Chefville speel en ik krijg iets van een buurman dan klik in op "get reward" maar moet ik dan ook op play klikken om dit kado te krijgen?

Bij Het spel chefville op facebook kun je cadeaus "rewards"krijgen van buren "neighbours" als je op get reward klinkt zie je vervolgends een melding met je ontvangt bv 5 coins van ....... en een button met play chefville. Maar moet je ook op die button klikken om de reward te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dit is niet nodig. Zodra je op de knop get reward hebt geklikt en er staat de melding wat je hebt ontvangen, dan zit dit al in je inventory.
Het is niet nodig om op play te klikken.
Kimath