Ik zoek een oude PC spel over een pinguïn?

Ik herinner me dit spel van al meer dan 10 jaar geleden toen ik het speelde op een Windows 2000. Het gaat over een pinguin ( met een sjaal volgens mij? ) die door 3D levels moet. Aan het einde van het 1e level werd je achterna gezeten door een enorme sneeuwbal en je moest over een smal brugje lopen waarbij de sneeuwbal stopte met rollen. In het 2e level gebon je van heel hoog naar beneden te glijden van een berg, met een bocht naar rechts. Ook was er een iglo waar je in kon, maar telkens als ik daarin liep crashte het spel, weet niet waarom. Ik heb dus nooit het 3e level gezien. Weet iemand hoe het heet? Het zou geweldig zijn als ik het weer eens kon spelen :)

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het heet pingue ( pingoe). Het is gebaseerd op een kinderserie van de BRT.