Is er een site waar je online kunt inloggen met een outlook account?

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik bedoel de lokale versie, dus niet hotmail.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De vraag is even of je onder 'Outlook' je lokale Outlook client verstaat of daarmee je Outlook.com e-mailadres (het vroegere Hotmail.com) bedoelt.

Als je je lokale e-mail client Outlook bedoelt, dan hangt het af van de e-mail provider die je hebt. De meeste e-mail providers hebben ook wel toegang tot webmail. Heb je IMAP ingesteld, dan zul je inderdaad je mail zowel online als offline kunnen lezen. Heb je SMTP / POP3 dan werkt dat niet.

En gebruik je outlook.com, dan ga je gewoon naar www.outlook.com.

Je vraag is echter een beetje onduidelijk.

Toegevoegd na 25 minuten:
Als het gaat om je lokale e-mail, dan moet je eerst achterhalen wie je e-mail provider is. Bijvoorbeeld Hetnet, KPN, Ziggo, etc. Meestal staat dat dus achter het e-mailadres wat je gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om mijn lokale e-mail, sorry heb er niet over na gedacht dat hotmail ook naar outlook is gegaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
E-mail is niet lokaal. Wat FredKarpet heeft uitgelegd klopt helemaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lokale email client