Hoe zorg ik ervoor dat mijn laptop zich niet steeds automatisch op sluimerstand zet bij 40% accu?

Dus ik bedoel hiermee dat mijn laptop gewoon uit gaat bij de 0% accuduur. En dus niet dat ie tussendoor even uit gaat maar gewoon van 100% naar 0%..

Ik heb Windows 7

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In configuratiescherm even zoeken naar energiebeheer.
Hier kun je instellen wanneer wat uit of in slaapstand moet gaan.
Of het verstandig is?
Wel op tijd saven... :)

Toegevoegd na 3 minuten:
In energiebeheer geavanceerde instellingen kiezen.
Hier heb je Accu en Laagaccu niveau. (% dat hij reageert)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zal moeten kijken bij de beeld instellingen.
Klik rechts in een leeg gedeelte van je beeld scherm
Kies eigenschappen. Zoek naar energie instellingen onder screensaver.
Ga daar eens kijken wat de mogelijkheden zijn.
Frank