Hoe schakel ik WiFi in op mijn computer?

Ik heb Windows 7 en een computer van IIyama

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je precies. Wil je via de PC draadloos internetten.
Dan moet je een WLAN in je PC hebben. En zoals wordt beweerd hebben de meeste PC's wel gewoon WLAN on Board.
Tenzij je een oude PC hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik wil op mijn pc op internet via draadloos internet.

Antwoorden (2)

Je hebt geen computer van IIyama. Dat is het merk van je monitor. Desktop computers hebben doorgaans geen wifi. Je moet wat gaan kopen om dat mogelijk te maken, een USB adapter of een insteekkaartje.
escape
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke, torouwens op zo'n kast (weet even de naam niet meer) staat intel en LG zou dat kunnen?
escape
11 jaar geleden
Intel maakt geen PC's en LG alleen maar laptops.
Maar het merk is niet zo belangrijk, lees mijn antwoord maar even.
Ritsuka
11 jaar geleden
zo'n wifi ding moet je hebben: http://www.conrad.nl/ce/nl/overview/0415145/?WT.mc_id=google&insert=8J&gclid=CN6Vm6vohLICFaTHtAodIwgAMA&WT.srch=1
zit niet standaard in je pc meestal
Vereiste is dat je WLAN on board hebt.
Zie je rechts onder op de werkbalk 2 kleine PC's. Zo ja klik hierop en kies dan verbinding maken of verbreken. Je krijgt nu een overzicht van de beschikbare netwerken. Als je PC WLAN heeft dan zie je ook als het goed is alle draadloze netwerken die beschikbaar zijn. Kies degene waar je verbinding mee wil maken. Indien deze verbinding beveiligd is moet je het wachtwoord ingeven.

Anders open het netwerkcenter via configuratie, Netwerk Werk en Internet, verbinding maken met een netwerk maken. Of via Draadloze Netwerk Netwerken beheren kun je een netwerk toevoegen.