Hoe kan ik een afbeelding die niet gevonden kan worden verwijderen?

Hallo, ik heb een afbeelding en die wil ik verwijderen maar als ik de afbeelding wil verwijderen komt er een rare melding te staan, hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kennelijk bestaat dat bestand niet meer of is het verplaatst. Kijk even "handmatig" in betreffende folder en als daar het bestand niet meer staat is het weg. Kan ook nog zijn (niet waarschijnlijk) dat het een "verborgen bestand " betreft. Ga dan naar Control Panel, ga naar Folder opties en vink aan/uit: toon verborgen bestanden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt erop dat de afbeelding is verplaatst naar een andere map. open je icoon met mijn computer en geef een zoek opdracht met de naam van de afbeelding en laat hem zoeken. zo kom je te meet of de afbeelding ergens anders staat.
11 jaar geleden
Laat de schijf controleren op fouten; ga naar de DOS prompt (CMD) en type dan CHKDSK C: /F
Als het bestand op de C-schijf staat; hij start direct of je krijgt als antwoord:
Het type bestandssysteem is NTFS.
Kan actieve station niet vergrendelen.

Kan Chkdsk niet uitvoeren omdat het volume door een ander proces
wordt gebruikt. Wilt u dat dit volume wordt gecontroleerd
zodra de computer de volgende keer wordt opgestart? (J/N) J

Dit volume wordt gecontroleerd zodra de computer de volgende keer
wordt opgestart.

------------------------------------------------------------------------
Dus als je computer opnieuw opstart wordt de schijf gecontroleerd. Nooit afbreken want dan is je schijf naar de knoppen en kan je Windows opnieuw installeren. Kan een tijdje duren.
Als het klaar is kan je nog en keer proberen of het bestand nog bestaat en kan je het dan misschien weggooien.