Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

beeldscherm is uitgerekt hoe maak ik dit normaal?

ik was bezig op mijn computer en mijn pictogrammen en letters waren opeens groot, toen heb ik de resolutie anders gezet en de grootte was goed maar mijn beeldscherm is uitgerekt hoe maak ik dit normaal?

Toegevoegd na 3 minuten:
oja vergeten ik heb windows 7 en als je dan je muis op iets in je taakbalk houd zie je het beeld in het klein dit is nu ook niet meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
27K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Pictogrammen grootte wijzigen:

rechtermuisknop op bureaublad -> weergave

Windows aero fix:

http://tinyurl.com/8bz82o2
Dit is een officiele programma van Microsoft, dus wees niet bang voor virussen oid, dit zal het probleem oplossen dat je de preview niet meer ziet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer het eens met control nul samen ingedrukt houden. Dacht dat je dan weer je oude (standaard) scherm weer terug krijg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rechtermuisknop op het bureaublad; aan persoonlijke voorkeuren aanpassen; kies dan voor een aero-thema (onder aero-thema's :p ).

Werkt het???

Anders kun je nog proberen dit:
Configuratiescherm\Vormgeving en persoonlijke instellingen\Beeldscherm

... in de Verkenner te openen en links op 'Aangepaste tekengrootte instellen (dpi)' te klikken.

Maar het meest waarschijnlijk is dat je gewoon de verkeerde resolutie hebt ingesteld. Stel het opnieuw in met dezelfde hoogte maar een kleinere breedte en voila: hij is weer normaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding