wie kan mij helpen mijn windows 8 pro te activeren?

Heb de engelse versie van een vriend gehad maar weet niet hoe ik hem moeta activeren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wat wil je activeren?

Windows 8 is momenteel vrij door iedereen te gebruiken dus een licentie key hoef je niet te hebben. Echter wel wanneer Windows 8 te koop zal zijn. Dan zal je de bijgeleverde product code moeten invoeren (licentie key).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet de prerelease pas activeren nadat deze echt op de markt is verschenen en je deze hebt aangekocht.
Frank