Hoe zet ik mijn Hema fotoalbum over op een andere pc?

Ik ben een digitaal fotoalbum aan het maken, via de Hema.
Ik wil nu met een andere (snellere) pc verdergaan.
Op de andere pc heb ik de Hema software geinstalleerd, mij aangemeld etc.
Maar mijn fotoalbum....hoe zet ik die over? Of kan ik 'm ergens terugvinden?
Of is het onmogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe nog een keer of je het op gaat slaan, het moment wanneer je de naam in moet tikken zie je in welke map het bestand op wordt geslagen. Je kan nu zelfs de oudere bestanden zien en de laatste kopieren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij opslaan hoef ik niks in tikken, alleen maar op 'opslaan' te klikken.....

Het beste antwoord

Als je in het programma zit en je heb je fotoalbum geopend dan navigeer je met je muis linksboven naar de tab "product" en daar kan je met behulp van "opslaan als" een bestemming kiezen voor je fotoalbum map. Als je deze map kopieert naar je nieuwe computer dan doe je het volgende om de album te openen: hema software opstarten -> product openen -> andere producten -> navigeer dan naar je map waar de fotoalbum in staat en dan open je .ALB.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het album staat waarschijnlijk bij de HEMA online.
Log met de nieuwe PC in met je gebruikersnaam en wachtwoord van de oude PC

Frank