Mijn muisje van me blackberry 9300 is kapot .... wie kan me raad geven hoe ik hem kan maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is die gebroken, of werkt ie alleen niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een trackpad is weer wat anders, het heet een (BB) clitoris. http://knightwise.com/keyboard-clitoris/

Antwoorden (2)

Langs een Winkel gaan die telefoons verkoopt en vragen of ze je mobiel kunnen maken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga niet dom doen, en een trackpad van een website kopen, ga naar een echte telefoonzaak, en zegt dat u de originele trackpad weer terug wilt voor u BB 9300.