Hoe kan ik een gratis 24/7 minecraft server maken met Google Drive/Dropbox maken?

Ik wil graag een minecraft 24/7 server maken hoe kan ik dit doen en wat zijn de voor/nadelen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan geen minecraft server laten draaien op Google Drive/Dropbox want het is immers een cloud opslag, je kunt echter wel een server vanuit de Google Drive of Dropbox folder draaien, eigenlijk zijn er niet veel voordelen want het enige wat je eventueel zou kunnen doen is configuratie bestanden veranderen via een ander apparaat met google drive of dropbox maar dan moet de server gerestart worden om de veranderingen tot kracht te laten komen.