Is deze laptop goed genoeg voor wat gaming en internetten?(zie link)

http://www.mt.nl/vergelijken/technisch/laptops/jlb-asus/g1k6-asus-r700vm/1je18-asus-r700vm-t2166v-r700vm-t2166v-be.html het is een cadeau voor iemand.

Toegevoegd na 1 minuut:
of koop ik voor mijn vriend beter een andere?

Toegevoegd na 10 minuten:
Hij staat nu in de media markt voor 800 euro maar ik ken niks van kwaliteit/prijs of graphische kaarten en ik wil mijn vriend echt heel blij maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet wat voor games hij speelt maar deze zijn beter als het om grafische prestaties draait. http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html#filter:XYxBCoMwEEXvMmsXMTGJegChi0Kh3RUXkkwhkKok1hbEuzeT4qarx5_3_2zwcCEul-AM3twTz8MH2vHlffEv3HiIKVgMnUNvoYXV4TtCATMV87ph7Ii00TzFaKbws_II5MigR7Ogvc5oTjZCewdep38C-iTTsXN-wZDEBkJxwjp4qknJmlRUnEsCazihUoJQapZQcUWQVa0IZXZS1vlY5oGshc47rqHf9_0L
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus gt 630m is niet zo goed? want ik denk niet dat hij zo graphische games speelt maar ik weet dat natuurlijk niet zeker,alleen dat hij graag wat gamet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je met BF Battle Field 3 bedoelt dan is de 630m zwak te noemen en alleen op low settings te spelen. http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-630M.63761.0.html
capthavoc
11 jaar geleden
kom op zeg dit is een i7 dat is een monster
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@mrtomaat waar staat dat dan BF?

Antwoorden (1)

Ja hier kan hij goed mee gamen,internetten.