Ik heb een foto van een lamborghini, die een resolutie van 800x400 heeft, hij weigert hem te uploaden door die resolutie. Is dit toch mogelijk?

Kan ik de foto scherper maken? het is trouwens bij autogespot.nl

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er zijn regels voor autogespot uploaden van foto's. Jouw foto MOET minimaal 1024 pixels breed zijn en die van jou is maar 800. Zie het volgende van die site: Upload regels
De spot moet een spotwaardige auto zijn. Wat is een spotwaardige auto? Een exclusieve auto die je minder vaak in het straatbeeld dan een standaard Volkswagen Golf of Ford Focus. Iedere spotter mag elke auto maar 1 keer spotten. Foto’s moeten van degelijke kwaliteit, minimal 1024 pixels breed. Maximaal 3 MB per foto.
Foto's gemaakt op autoshow's, in showrooms, op het circuit, evenementen en meetings enzovoorts worden niet geaccepteerd. Deze kunnen ingestuurd worden naar frontpage@autogespot.com voor een artikel op de frontpage. Graag onder vermelding van het evenement.

Toegevoegd na 3 minuten:
Scherper maken van foto's hmm lastig. Het foto bewerkingsprogramma moet zelf bedenken hoe een foto op hogere resolutie er uit zal zien (berekenen). Neem een hoge resolutie foto en ga van daar uit verkleinen als het nodig is voor een site. Maar je kan van jouw 800 vergroten naar 1024 in een fotobewerkingsprogramma. Er zijn er genoeg, gratis te downloaden op het internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je windows 7 hebt, kan je heel makkelijk de resolutie groter maken met paint. Dan hou je de verhoudingen ook hetzelfde!!