Laptopje p3 6 gig hd 512mbwelk systeem geeft de beste snelheid?

Ik heb er nu een uitgeklede versie xp op is b.v ubunti een optie ? heb maar een schijf van 6gig
is win98 een optie ? of is een virus\firewall scanner daar moeilijk voor te krijgen?

capthavoc
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoewel ik geen Ubuntu-liefhebber ben, zou ik toch Ubuntu adviseren. Het is vele malen sneller dan Windows 98 of Windows XP.

Je kunt er genoeg goede freeware op internet voor vinden.