Kun je de map van Kopieren naar...ook veranderen in een andere bepaalde map (zie uitleg)?

Wanneer ik bijvoorbeeld vanaf een CDrom wat naar de pc wil kopieren dan heb ik maar een paar opties, waaronder ook Mijn Documenten.

Kan ik daar ook een (sub)map of meerdere aan toevoegen? Zie afbeelding.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel dus dat ik dan graag ook wat submappen van Mijn Documenten als keuze erbij wil hebben.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan. Ik heb alleen een engelse versie, dus mijn benaming van mappen is wellicht iets anders:
In de map 'Documents & Settings'
dan in de map met jouw naam
daar staat een map met 'send to'

Daarin kan je nieuwe bestemmingen aangeven (naartoe slepen).
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal super! Dit wist ik dus niet, maar was precies wat ik zocht. +10

Andere antwoorden (2)

Als je het echt van een CD-Rom wil kopiëren, dan kun je het gewoon verslepen naar een andere map.
Wat op de CD-Rom staat blijft op de CD-Rom staan.

Maar als iemand weet hoe je dit van een map op de PC naar een andere map op dezelfde PC doet (kopiëren zonder te de originele bestanden te verplaatsen) dan ben ik ook erg benieuwd naar hoe je dat doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuw mapje aanmaken op je hardeschijf (meestal onder C, vervolgens naar de map gaan waar de te kopieren bestanden staan. Bestanden selecteren, rechtermuis knop kopieren. Vervolgens terug naar de nieuwe map en vervolgens rechtermuisknop plakken. Klaar