ik zoek een laptop/notebook/ultrabook voor school volgend jaar ik moet der veel verslagen op maken?

het liefst
intel core i5 of i7
minimaal 500 GB
hoog ram werk geheugen
goede batterij duur
hd webcam
snel met opstarten
niet te zwaar
en niet duurden dan 700 euro
en een mooi design is ook niet verkeerd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik raad je de dell XPS aan. Ik heb hem zelf ook. Erg lange batterijduur, is zelfs nog verkrijgbaar met een langere batterij. Je kan kiezen uit een i3, i5 of een i7, er zit een hoog RAM geheugen op en een erg goede webcam. Ook is de laptop erg goed mee te nemen. En ook belangrijk, een goede prijs/kwaliteit verhouding. Kijk maar eens op de site van Dell, daar zijn ze nu in de aanbieding.