Mijn laptop loopt vast Wat moet ik nu doen ?

Nou ik heb een laptop windows 7 professional
En die loopt de heletijd vast want er staat dan afsluitem met zon bolletje die beweegt
Wat doe ie al iets van 5 uur
Wat moet ik nu doen ?
En hij gaat ook niet uit

Weet jij het antwoord?

/2500

Het zou een virus ( of meerder kunnen zijn) je zou hem in safe modus kunnen opstarten en kijken of helpt. Zoniet... Misschien dat formateren dan wel werkt. Als hij dan nog steeds hetzelfde doet, heb je vast en zeker een hardware probleem en kan je dat laten ( nakijken- repareren- vervangen) helaas kan je dat zelf. op een laptop niet zo gemakkelijk als op een pc. Je mag me ook mailen met de uitslag, kijken we verder ;)

Stekker eruit, laptop op de kop en accu loshalen. Daarna accu erin en opnieuw aanzetten.

gewoon uit doen door de uit knop te blijven indrukken tot ie uit gaat daarna weer opstarten en er even mee werken en daarna weer uit doen op de normale manier om te kijken of het probleem daarmee is verholpen zo niet dat meld je dat maar Toegevoegd na 2 minuten: oh ja als ie vraagt hoe je wilt opstarten omdat de pc op de verkeerde manier is afgesloten probeer eerst maar gewoon de normale modus

Heel simpel: haal de batterij er uit. Dan gaat hij helemaal uit en als het goed is zal hij het dan weer normaal doen. Ik heb dit ook vaak zien gebeuren bij de laptop van mijn tweelingbroer.

Anti-Virus installeren en scannen. Veilige modus proberen en dan scannen, eventueel backup maken van al je gegevens, voordat ie helemaal crasht. Opnieuw W7 installeren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100