Mijn laptop loopt vast Wat moet ik nu doen ?

Nou ik heb een laptop windows 7 professional
En die loopt de heletijd vast want er staat dan afsluitem met zon bolletje die beweegt
Wat doe ie al iets van 5 uur
Wat moet ik nu doen ?
En hij gaat ook niet uit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (5)

Het zou een virus ( of meerder kunnen zijn) je zou hem in safe modus kunnen opstarten en kijken of helpt. Zoniet... Misschien dat formateren dan wel werkt. Als hij dan nog steeds hetzelfde doet, heb je vast en zeker een hardware probleem en kan je dat laten ( nakijken- repareren- vervangen) helaas kan je dat zelf. op een laptop niet zo gemakkelijk als op een pc. Je mag me ook mailen met
de uitslag, kijken we verder ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stekker eruit, laptop op de kop en accu loshalen. Daarna accu erin en opnieuw aanzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon uit doen door de uit knop te blijven indrukken tot ie uit gaat
daarna weer opstarten en er even mee werken
en daarna weer uit doen op de normale manier om te kijken of het probleem daarmee is verholpen
zo niet dat meld je dat maar

Toegevoegd na 2 minuten:
oh ja als ie vraagt hoe je wilt opstarten omdat de pc op de verkeerde manier is afgesloten
probeer eerst maar gewoon de normale modus
capthavoc
11 jaar geleden
Heel simpel: haal de batterij er uit. Dan gaat hij helemaal uit en als het goed is zal hij het dan weer normaal doen. Ik heb dit ook vaak zien gebeuren bij de laptop van mijn tweelingbroer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Anti-Virus installeren en scannen.

Veilige modus proberen en dan scannen, eventueel backup maken van al je gegevens, voordat ie helemaal crasht.

Opnieuw W7 installeren.