Hoe krijg ik een foutmelding op mijn computer als ik mijn USB stick erin doe?

je leest het goed: er moet dus een foutmelding komen door middel van mijn usb stick.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de usb stik moet er wel een beetje normaal uit zien. heb binnenkort een presentatie dus heb een foutmelding nodig!!
Ritsuka
11 jaar geleden
Waarom moet er een foutmelding komen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb volgende week een presentatie, maar heb geen zin om die te houden.. dus moet er een foutmelding komen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Het leven gaat niet altijd over rozen, de mindere dingen horen er ook bij.
Als je presentatie volgende week niet lukt, word die gewoon verplaatst, en stel je het probleem alleen maar uit.
Ritsuka
11 jaar geleden
Gewoon doen, dan ben je ervan af. Niet zeiken.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
lol daar had ik nooit aan gedacht toen ik op school zat... Maar zelfs als je USB het niet doet, heb je een ander probleem. Wat denk je dat de docent zegt? "Oh jammer, nou je krijgt een 6 en we praten er niet meer over." De docent zegt: "Oh dat is vervelend, nou koop een nieuwe USB, morgen mag je alsnog presenteren." En dan moet je de presentatie in 1 dag maken.

Antwoorden (2)

Als u dan toch een foutmelding wilt krijgen, en hem niet op de grond wilt gooien :-), dan kan u hem proberen beschrijven met de "lock" op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en hoe doe je dat?
Ik heb dat probleem ook een keer gehad.
Heb toen gebruik gemaakt van 'file destructor', even googlen. Je krijgt weliswaar niet een foutmelding als je meteen je usb stick erin steekt, maar wel zodra je het fake bestandje wilt openen.