Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een laptop met ingebouwde geluidsbox en ik wil mijn koptelefoon voor geluid gebruiken, dus mijn vraag is: Hoe kan ik dat veranderen?

Kan iemand mij helpen please?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Je laptop heeft, neem ik aan, een hoofdtelefoonaansluiting. Als je een hoofdtelefoon inplugt zal automatisch de speaker onderbroken worden en gaat het geluid naar de hoofdtelefoon.
Ik begrijp uit je vraag niet of je het al geprobeerd hebt, dus aanvullende info zou prettig zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plug je koptelefoon in normaal gesproken zou die automatisch overschakelen. Is dit niet het geval dan kan je het volgende doen. Rechtermuisknop op het geluidsicoontje. Dan afspeelapparaten/playbackdevices kiezen. Hier kan je nu de koptelefoon kiezen als apparaat waar het geluid uit moet komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik met mn rechtermuisknop op het geluidsicoontje klik krijg ik de volgende opties:
http://imgur.com/E9voP
Wat nu?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klikken op afspeelapparaten en dan je koptelefoon als default enable. Als die er niet inzit gaat die automatisch weer verder met je ingebouwde speakers.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing