Weet iemand hoeveel een Game PC ongeveer kost?

Ik heb wat site's afgekost, en ik kwam op 900 euro. Ik wil namelijk filmpjes voor youtube opnemen en ook x livestreamen. Kan je anders ook wat info geven over wat het beste daar voor is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let wel dat een "gamecomputer"die je in winkels vindt niet de prestaties hebben als een samengestelde pc. Wat er soms als gamecomputer verkocht wordt voor 900 euro is soms een lachtertje. Wat ende zegt is dus het beste een pc samen laten stellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de bijgevoegde site kun je zelf, op basis van standaard configuraties, een game PC samenstellen. Ik heb dat ook gedaan en goede ervaring mee. Je ziet ook gelijk wat het kost en de basisconfiguraties zijn eigenlijk al goed genoeg. Bronnen:
- http://pc-samenstellen.nl/

Het beste antwoord

Ga naar ncix.com daar is alles zo goedkoop en wil je livestreamen
Zorg voor een
I7 2600k
Een asus 1155 moederbord
Kingstun ram
Corcear 1000 wat
Samsung 128gb ssd
WD 1TB HDD
en zorg ervoor dat alles water gekoeld is als je meer invormatie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik sluit me hier ook niet bij aan en neem deze reactie niet serieus
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarnaast is het handig als je Corsair en Kingston en goed spelt, dan kan de vrager het tenminste ook vinden. Waarom je perse die bepaalde merken moet hebben is me ook onduidelijk.