Waar verdient het fenomeen "what's app" haar centen mee?

Ik zie geen reclame, ik betaal er niet voor..... Wat is het bestaansrecht van What's app dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de iPhone bijvoorbeeld betaal je eenmalig 79 eurocent. Reken maar uit hoeveel iphone's er zijn en hoeveel mensen er whatsapp op hebben.

Tellen uit je winst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ geen idee, volgens mij heeft iedereen die een smartphone heeft ook what's app. Voor mij was het overigens gratis! Vandaar mijn vraag!

Andere antwoorden (1)

Ze verkopen simpel weg je gegevens door. Zo maakt Facebook haar geld ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor gegevens en aan wie? Heb je er ook link bij?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welnee. En facebook doet dat ook niet. Facebook gebruikt je gegevens om getargete advertenties te kunnen laten zien...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je denkt toch zeker niet dat ze je gegevens veilig bewaren terwijl ze er heel veel geld mee kunnen verdienen? En ze verkopen je persoonlijke gegevens door zoals je e-mail, je interesses etc. Dat verkopen ze aan bedrijven die zo aan jou advertenties geven die bij jou passen. Kijk maar eens op youtube, als je een paar dagen geleden hebt gekeken voor bepaalde kleding, zie je opeens een advertentie bij youtube van die kleding. Facebook, whatsapp, hyves etc verkopen het aan bedrijven. Die bedrijven verkopen weer aan kleinere bedrijvens de gegevens door. Hier heb ik een bron http://computerworld.nl/article/13716/hoeveel-geld-verdient-facebook-aan-jou.html .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je linkje gaat over FB, mijn vraag over What's app.