Welke laptop onder de €100?

Ik zoek een laptop 7 tot 10 inch onder de 100 euro.
wat is aan te raden?

Toegevoegd na 16 uur:
ik kan niet hoger ik heb al een tablet.
(die verkoop in niet!!!!!)

Toegevoegd na 16 uur:
150 kan nog

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bestaan er nieuwe laptops onder de €100,- dan?

Antwoorden (5)

Sorry maar dat budget is echt té weinig,vanaf 200 kan het denk ik pas.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik denk dat als je budget zo laag is dat je beter een goedkope tablet aanschaft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tweedehands misschien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mischien iets dergelijks
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaar jeugd sentiment!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ehh jaaaaaa!! Jeugd sentiment! Terug naar grootmoeders tijd!
Op marktplaats etc zul je er wel wat kunnen vinden maar als je dat niet wil kun je ook tweedehands met garantie vinden bij computerwinkels, bijv hier: http://www.laptopsoutlet.nl/Webwinkel-Category-987119/Gebruikte-Acer-Laptops.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nauw nauw nauw ik denk rond de 200 euro pas kijk bij mediamarkt of kijk bij 2e handsewinkels