Hoe kan ik de foto na inloggen windows xp verwijderen?

Er staan hier een aantal computer verbonden met 1 domein(server). Nu is het zo wanneer 1 gebruiker inlogt (na het klassieke inlogscherm van windows xp) een foto van zichzelf in beeld krijgt voor zo`n 5 tot 10 seconden voordat de computer verder naar het echte bureaublad gaat en de normale bureaublad achtergrond in beeld komt samen met de pictogrammen.

Hoe kunnen we dit verwijderen/veranderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De kans is groot dat je dat zelf niet weg krijgt. Waarschijnlijk heeft de domeinbeheerder dat via een policy ingesteld, dus daar kun je als gebruiker verder niets tegen doen.
Maar misschien is de oplossing simpel, en staat er iets in de map "Opstarten" in de startmenu. Dat zou je weg kunnen halen.
bamibal