Het lukt niet spellen te downloaden op mijn tablet?

Ik wil graag spellen op mijn tablet downloaden.
Alleen hij geeft aan zodra ik op downloaden heb geklikt dat het niet goed is afgerond. En het spel staat er dan ook niet op. Ik snap dit niet want via de app market moet die het toch doen.

Kan iemand mij hier bij helpen?

Groetjes Chantal

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Soms ligt dat aan je verbinding.
Vooral de lowbudget tablets hebben veelal te kampen met slechte wifi verbindingen.
Als je bezig bent met een dergelijke download en deze wordt onderbroken dan kan deze ook niet afgerond worden.
Een mogelijke oplossing kan zijn dat je dichter bij de router gaat zitten.
Of dat je je apps via een omweg binnenhaalt.
Bijvoorbeeld via je pc/laptop en dan dmv een usb kabel of stick deze op je tablet zet en vandaaruit gaat installeren.
Maar zoals ik al zei, dat is met een omweg.