waar kan ik hoesjes inkopen?

hallo ik wil graag beginnen met een webshop voor hoesjes voor mobiele telefoons weet iemand zoon inkoop bedrijf het liefst nit door worden gewezen naar alibaba maar gewoon een site of een store bij zoon alibaba

Toegevoegd na 1 dag:
dus voor inkopen geen deal extreme gewoon en goedkoper bedrijf dan gear 4 waar ik inkopen kan doen voor webshop

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wie is alibaba? Bedoel je ali b?
Computoon
11 jaar geleden
Nee, de zoon van Ali Baba dat schrijft hij toch?
(Zoon alibaba|)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is dit niet hét gat in de markt, aangezien ik dergelijke vragen al eerder heb gezien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihi, was dat nit mohammed b ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alibaba is een betrouwbare site waar mensen over de hele wereld hun grote partijen goederen verkopen. Dit kan variëren van een.pallet ipads tot 10.000 regenmeters voor in de tuin.

Antwoorden (2)

Bij Zaned kan je stockloten opkopen (zie link)
Zij kopen onder andere overstock op of loten van faillisementen.
Misschien is dat een prima oplossing om te starten?

Ik wens jou alleszins veel Succes met jouw project!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dealextreme.com .Heel veel voor voor heel weinig levertijd wel lang. 2/3 weken