Het msg-format wil zeggen dat het een Outlookmailbericht betreft, opgeslagen in het standaard Outlook formaat. Je kunt deze op een pc met Outlook gewoon openen. Ook kan je het mailtje dan opslaan als .rtf en vervolgens is deze wel overal te lezen.
Andere optie: je kunt het msg-bestand proberen te openen met teksteditor. Vaak kan je dan de hoofdlijnen van de informatie in de mail wel begrijpen.
Amadea