Hoe zorg ik ervoor dat mn taskbar niet omhoog komt en MSN oranje knippert als ik een bericht krijg?

Ik erger me steeds meer eraan dat wanneer ik via MSN een bericht krijg, terwijl ik ergens anders naar 'kijk', dat mn taakbalk omhoog gaat (heb 'm altijd geminimaliseerd) en dat het MSN icoontje oranje blijft knipperen. Zelfs als ik op bezet sta.

Ik gebruik Live messenger 2011

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Rechts klik op taskbar en dan "lock taskbar"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voorkomen dat je dat je op je taakbalk een gesprek oranje ziet knipperen, doe je door MSN te vergrendelen. Via extra instellingen in MSN messenger kun je zelf sneltoetsen kiezen om MSN te ver- en ontgrendelen.

Om je taakbalk te vergrendelen, klik je met je rechtermuisknop op de taakbalk, klik je op "eigenschappen", en vink je de check box aan naast "taakbalk automatisch vergrendelen".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blijkbaar heb jij ingesteld dat je melding krijgt van nieuwe e-mail. Dat moet je dus weer uitzetten.
Klik op de pijlknop in de titelbalk, naast de knop voor minimaliseren. Het menu verschijnt en je kunt onder Extra kiezen voor Opties. In het venster Opties kun je aangeven hoe je wilt omgaan met meldingen en geluiden.
Amadea