hoe krijg ik mijn toetsenbord weer goed met alle leestekens?

Als ik een vraagteken aanklik, dan krijg ik een = teken, als ik dan op Shift-ctrl druk, dan krijg ik weer een ander teken, maar geen vraagteken. Hoe zet ik dit goed en zodat het ook blijft als ik de computer weer opnieuw opstart?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.2K

Het beste antwoord

Rechts onder in je beeld heb je een icoontje van een toetsenboard. Je zou zeggen op nederlands maar deze moet staan op united states. Omdat dat de indeling is die wij in Nederland gebruiken voor onze toetsenboarden. Je kan dit overigens ook vinden in je control panel bij change keyboard settings mocht het icoontje niet vintbaar zijn.

Toegevoegd na 9 minuten:
Als je trouwens wil dat het nooit meer fout gaat kan je de mogelijkheid "Nederlands" gewoon verwijderen bij de keyboard settings. Deze mogelijkheid kan dat op dat moment niet geselecteerd zijn.