ik heb een probleem ik heb perongeluk Realtek van mijn laptop verwijderd en ik heb geen idee? hoe ik het er weer op krijg ik heb een packard bell

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Drivers zijn de bijgeleverde software?

Antwoorden (2)

Als je windows draait:

Ga naar start -> alle programma's -> bureau accessoires -> systeemwerkset -> systeemherstel.
(of typ direct systeemherstel in het zoek venster)
Nu verschijnt er een venster en druk op volgende, nu verschijnt er lijst met herstelpunten. Kies een punt net voordat je Realtek verwijdert hebt, klik op voltooien, laat de computer even zn werk doen en klaar ben je
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Systeemherstel staat het punt van Realtek verwijderen er vast tussen, dit lijkt me de makkelijkste weg en gegarandeerd succes.
Via windows update of apparaat beheer kun je ook je computer naar drivers laten zoeken,
Gewoon downloaden van de officiele site van realtek, zie link.
Zo bent u zeker dat alle drivers op een correcte maniet geinstalleerd worden.