Hoe zet je muziek op je ipod touch zonder itunes?

Ik wil graag muziek op mijn ipod touch zetten, maar met itunes moet je betalen en ik vraag me af of je het ook gratis kan downloaden via de site mp3million.com. Kan dat? En zo niet, met een andere site wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

Je kunt met Itunes ook gewoon gedownloade muziek op je ipod zetten. Zet je muziek in de map Musiek>Itunes>Itunes Music en voeg deze in Itunes toe met het menu BESTAND>Map toevoegen.

Downloaden van muziek gaat het best via nieuwsgroepen. Niet heel eenvoudig maar wel altijd de beste kwaliteit zonder rotzooi zoals je bij bijvoorbeeld Limewire vindt. Hoe je via nieuwsgroepen (usenet) kunt downloaden lees je in onderstaande link.
paulus811
11 jaar geleden
Je kunt je gedownloade muziek gewoon toevoegen aan iTunes.

Laten we zeggen dat je al je muziek in de map "Muziek" hebt staan, op je computer.

Je opent iTunes en klikt op "bestand" in de linkerbovenhoek van het programma. In dat menu kies je voor de optie "Map aan bibliotheek toevoegen". Daardoor kom je in een soort verkennerachtig menu terecht waar je de map waar jou muziek in staat kunt aanklikken. Klik dan rechtsonderin op "Map selecteren".
De inhoud van de geselecteerde map komt nu in jouw iTunes bibliotheek terecht. Dit kan even duren, afhankelijk van de hoeveelheid muziek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb zelf geen ipod maar kan me voorstellen dat je itunes niet wil gebruiken. Verder kan je volgens mij ook winamp gebruiken.

misschien help dit: http://www.onemorething.nl/community/topic/overzetten-mp3-zonder-itunes