Voor hoeveel zou ik deze computer nog kwijt kunnen?

Ik heb een computer die ik graag zou willen verkopen. Wat erin zit is:

Intel E5700 (Dual Core @ 3.0Ghz)
4GB Kingston HyperX DDR2
nVidia Geforce 9800GT
595GB Western Digital Caviar Blue
Standaard Case

Goeie kwaliteit nog. Kan alle games erop runnen.

Toegevoegd na 15 uur:
Legale Windows 7 Home Premium 64bit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoek op marktplaats een zelfde type met ong dezelfde specs op en kijk naar de prijzen
kijk ook even hoeveel van deze pc in je omgeving aangeboden worden.
en zet hem er op als er weinig in de buurt zijn zijn dan vang je er wellicht meer voor
een foto is ook wel belangrijk
zit er een legale windows op en/of cd erbij ed
wel erg belangrijk.
scheelt al vrij snel in de prijs
dus er valt weinig over te zeggen zo
capthavoc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

reken maar op zo'n 200 a 400 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zover ik het bekijk kan je ALS JE je computer formateert er €400-€450 voor krijgen.
Als je het niet formateert en alles erop laat denk ik rond de €300,-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor 150 euro wil ik hem wel formateren?!
capthavoc
11 jaar geleden
LOL
das snel verdient
maar ik snap niets van deze reactie
enelege pc zonder besturing systeem duurder den eentje met besturing systeem ?
Ik zou zeggen: neem de prijs waarvoor je 'm gekocht hebt, trek voor ieder jaar dat je 'm had 1/5 van de aanschafprijs prijs en verkoop 'm voor het bedrag dat dan nog resteert.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na 6 jaar bijbetalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Min niet van mij overigens.