Hoe krijg ik die irritante reclame van http://ad.yieldmanager.com/ op mijn computer weg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Amadea
11 jaar geleden
Welke browser gebruik je?
Pieter2011
11 jaar geleden
Hier vind je een tool waarmee je het kunt verwijderen. Daarna, volgens de instructie, yieldmanager.com blokkeren in je browser. http://www.spywareremove.com/removeAdyieldmanagercom.html

Antwoorden (3)

Je zou (als je Internet Explorer gebruikt) via 'Extra -> pop-upblokkering' het blokkeren van pop-ups kunnen inschakelen. (Als de reclame verschijnt als een pop-up).

Waarschijnlijk verschijnt de reclame als gevolg van cookies die bepaalde sites die je bezocht hebt op je pc hebt geplaatst. Die cookies kun je verwijderen. (Exra-> internetopties->(Browsegeschiedenis)->verwijderen (kies voor cookies). Dit is geen blijvende oplossing want er kunnen ook weer nieuwe cookies worden geplaatst, die je vervolgens weer kunt verwijderen.

Verwijder dan handmatig alle cookies van ad.yieldmanager.com:
Voor Internet Explorer:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> %userprofile%\cookies
Zoek naar bestanden waar yieldmanager.com in voorkomt, en verwijder die.

Je zou het (gratis) programma Malwarebytes op je pc kunnen installeren.
"Malwarebytes Anti-Malware scant uw computer op anti-spyware. Door de snelle scanfunctie doerzoekt Malwarebytes binnen een paar minuten de hele computer op spyware en andere malware. Malwarebytes is gratis. Wilt u ook realtime protectie, dan zul je echter over moeten stappen op de betaalde versie van Malwarebytes.
In de gratis versie van Malwarebytes zult u handmatig nieuwe updates moeten binnenhalen. U kunt het programma downloaden voor Windows 2000/XP/Vista en het is volledig Nederlandstalig. Malwarebytes is èèn van de meest effectieve spyware en malware verwijderaar. "
(www.malwarebytes.nl)
11 jaar geleden
je cookies verwijderen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Scan je pc eens volledig met je virusscanner (een grondige scan) en download en installeer MBAM Anti Malware. Laat deze ook je pc volledig scannen. Als je geen virusscanner hebt zie dan Avast Free hieronder.

Avast Free Antivirus:

http://www.avast.com/nl-nl/free-antivirus-download

Malwarebytes Anti-Malware:

http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_pro