is er een internet abonnement waarbij je de download snelheid vertraagt maar niet over je bundel heen kan?

Toegevoegd na 18 minuten:
Voor op de computer, dus niet voor op een telefoon.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een computerabonnement met een bundel?

Antwoorden (2)

*bliep is een nieuwe provider waar je elke dag €0,50 betaalt voor onbeperkt sms'en en internetten. Het is wel prepaid.
Voor een abonnement weet ik helaas geen antwoord. Meestal zeggen ze wel "onbeperkt internet", maar lees dan nog maar goed de kleine lettertjes/voorwaarden!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik kom net ook een abonnement van T-Mobile tegen.

*bliep gaat trouwens ook over het netwerk van T-mobile.

Toegevoegd na 1 uur:
Zoek dan eens op breedbandwinkel.nl, vul daar bij de postcode jouw postcode in en kijk welke abonnementen beschikbaar zijn. Er zullen vast een aantal zijn met jouw eisen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
youfone heeft ook een onbeperkt Internetbundel.