Wat zijn Product Series?

Ik ben van plan om mijn drivers te updaten, mijn apparaat is van NVIDIA en ik ben nu op hun sité gegaan om mijn drivers te updaten, maar nu staat er wat mijn Product Series is? Hoe kan ik hierachter komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat zit meestal in het type nummer verwerkt b.v. NVidea Geforce 7 of 8 Dan gaat het hier om de 7 serie of de 8 serie, waarbinnen weer meerdere varianten kunnen bestaan.

Toegevoegd na 4 minuten:
Hier heb je nog een overzicht van nvidia series
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

-ga naar je bureaublad
-klik met je rechtermuisknop op "deze computer"
- klik daar op "beheren", hij opent nu apparaatbeheer/device manager
- je krijgt hier een menu met allerlei opties die je kunt openklappen. Klik op "Display adapter" open.
- Hier verschijnt nu het type van je grafische kaart.... zie hier een voorbeeld

Indien je aanvullende info nodig hebt mag je dat hier aangeven en zal ik het proberen aan te vullen