(macbook air) hoe kopieer je een tekst uit een google document en plak je het op world?

ik heb sinds kort een macbook air dus ik weet nog niet zo goed hoe hij werkt. ik wil graag een (hele lange) tekst die ik ooit op mijn vorige laptop getypt heb op een google document kopiëren en plakken op een world document. hoe moet dat aub?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Eerst selecteer je de tekst die je wil kopiëren. Dit doe je door de linkermuisknop ingedrukt te houden zoals bij windows. Dan druk je op command (cmd) en dan druk je op de toets c. Open je wordbestand en hier druk je gewoon command (cmd) en toets v indrukken. Succes