Hoe audiokabel male-male gebruiken om tablet met boxen te verbinden?

Ik had het leuke idee om mijn boxen met mijn tablet een Yarvik 364 te verbinden om zo het geluid te verbeteren. Helaas werkt dit niet. Heeft iemand een goed idee hoe dit wel kan werken? Alvast bedankt.

Toegevoegd na 4 uur:
Of kan ik beter boxen aanschaffen met een mini jack aansluiting? Of kan ik er een versterker tussen zetten en hoe dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt wel een versterker nodig. Dan plug je de ene kant in de koptelefoonaansluiting en de andere in de versterker bij: line-in/microphone.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zonder versterker zul je weinig horen. De tablet heeft niet genoeg uitgangsvermogen om je boxen aan te sturen.