Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je ook anoniem op Hyves gaan, met een Avatar?

Ik zit nog niet op Hyves en heb ook helemaal geen behoefte om met al mijn persoonlijke gegevens en foto's op Hyves te gaan. Wel weet ik dat er groepen of forums zijn met onderwerpen die ik interessant vind en waar ik wel lid van zou willen worden.
Kun je dat ook doen op een manier zoals op GV, met een Avatar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
898

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zit ook op hyves maar heb mijn profiel afgeschermd. Heb alleen familieleden en enkele vrienden geaccepteerd. Als iemand mij wil zoeken staat er: dit profiel is niet zichtbaar. Kan dus wel foto's en alles er op zetten zonder dat de privacy in gevaar komt en je kiest zelf wie je vrienden zijn zodat er geen mensen op komen die er niets te zoeken hebben.
Je kunt ook kiezen voor gehele anonimiteit, dat is geen probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank, + 10!

Andere antwoorden (5)

Ja hoor, foto's plaatsen is niet verplicht, en je eigen naam gebruiken ook niet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor dat kan.. je moet wel een account aanmaken, maar dat kan zo anoniem als je zelf wil...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En je kunt je hyves óók nog zo zetten dat mensen jouw hyves kunnen zien alleen wanneer jij toestemming hebt gegeven..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je hyves zo inrichten dat ALLEEN mensen in jouw vriendenlijst je foto's en verhalen kunnen zien en verder niemand. Je kunt ook geen foto's plaatsen. Nepnaam gebruiken geen Woonplaats invoeren e.d.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja je hoeft geen foto er op te zetten. Das je eigen keuze. Je kan ook alleen je voornaam zichtbaar maken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding