Je zou hier eens bij kunnen kijken. De eerste heeft zelfs 320 gb voor 56 euro! (zie bronnen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor €15,- meer heb je een hardeschijf van 750GB, hij is met 2,5'' erg compact, ik heb in de 1e link de specificaties geplaatst, de 2e link staat de site waar je hem het goedkoopst kunt bestellen en in de 3e link staat een heel handige site waarmee je hardeschijven (en andere elektronica) kunt vergelijken op de door u gewenste eisen.

Succes met het zoeken en kopen van u hardeschijf.

Gr. Raffy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
€15,-???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'Voor €15,- MEER ', €15,- + €50,- = €65,-.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom nou een min? geef dan ten minste en reactie waarom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor zover ik weet deed ik geen min.
Mijn zus heeft een externe harde schijf gekocht voor €70 van 1terabyte bij bol.com.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
van de week bij de Makro gescoord voor €35 - ging uit de collectie bij Makro
LACie - rikiki 500 Gb
misschien hebben ze er nog een paar