Hoe krijg ik disney channel op de buis?

Hoi.
Een jongen zei dat je dan een digitaal TV kasje moet hebben. De ander zei dat het het zelfde is als veronica en weer een ander zei dat je daarvoor moet webwinkelen.

Maar en weet iemand anders een website waar je snel en gratis tv kunt kijken online met disneychannel.

Dat is dus mijn vraag en: hoe kan ik disney channel krijgen op TV? / is dat gratiss.?

Bedankt'.
Lizza™

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bijvoorbeeld bij UPC:
Disney Channel is een van de zenders die u ontvangt met Kabel TV en Radio van UPC.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het hangt van je provider af.
Digitenne kent disney channel niet voor zo ver ik weet,
bij de meeste andere providers zit het in een digitaal pakket.
Of dat extra kost hangt ook weer van de provider af.
Of je een kastje nodig hebt hangt van je provider en je TV af, sommige TV's zijn geschikt voor digitale kabel en ondersteunen CI+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
AdrieK heeft gelijk (en dus een + verdient). Panasonic is geen provider, dat moet iets van Ziggo, UPC, Zeelandnet zijn.